Αρχική > Κατοχύρωση Λογοτύπου

Κατοχύρωση Λογοτύπου

Το λογότυπο μαζί με τα λεκτικά σημεία του εμπορικού σας σήματος αποτελεί την οπτική απεικόνιση της επιχείρησής σας. Στην εποχή της εικόνας και της ταχύτατης πληροφόρησης είναι σχεδόν αδύνατο ο σύγχρονος καταναλωτής να θυμάται τα ονόματα των αναρίθμητων εταιρειών και των προϊόντων ή υπηρεσιών τους. Μια πετυχημένη απεικόνιση, όμως, εντυπώνεται στην μνήμη πολύ καλύτερα και περνά πιο εύκολα στο υποσυνείδητο του μελλοντικού πελάτη των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησής σας.

Επιπλέον, το λογότυπο αντιπροσωπεύει την ποιότητα των  προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησή σας στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. Επομένως, το λογότυπο που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι αισθητικά άρτιο, ελκυστικό και ευκολομνημόνευτο, δεδομένου ότι αποτελεί την πρώτη εντύπωση της επιχείρησής σας. Επίσης ένα εύστοχο λογότυπο θα πρέπει να αποπνέει το ύφος της εταιρείας σας, το είδος των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρετε και να χαρακτηρίζεται από μοναδικότητα και διακριτική ισχύ ώστε να μην το συγχέει ο καταναλωτής με άλλα παρόμοια.

Με την επιλογή του λογοτύπου επιλέγεται και το είδος των μηνυμάτων που περνάτε στο αγοραστικό κοινό. Κρίσιμο λοιπόν, κατά τον σχεδιασμό ενός λογοτύπου είναι να αποφασίσετε τι επιθυμείτε να μεταδώσετε στο καταναλωτικό κοινό σχετικά με την επιχείρησή σας. Υπάρχουν λογότυπα που αναπαριστούν καθαρά το αντικείμενο της επιχειρηματικής δραστηριότητας μιας εταιρείας  (π.χ. ένα κατάστημα ρούχων που χρησιμοποιεί την εικόνα ενός γυναικείου φορέματος) ή απεικονίζουν μια πιο αφηρημένη εικόνα ή σύνθεση που συνοδεύει κάποιο λεκτικό μέρος. Αναλυτικότερα, ένα λογότυπο μπορεί να αποτελείται μεταξύ άλλων από: λέξεις, ονόματα φυσικών ή νομικών προσώπων, ψευδώνυμα,  έγχρωμη ή ασπρόμαυρη απεικόνιση (ρεαλιστική ή αφηρημένη), αριθμούς, τρισδιάστατη εικόνα, διαφημιστικά συνθήματα (σλόγκαν), το σχήμα του προϊόντος ή της συσκευασίας του.